Bursa/Yıldırım/Fevzi Çakmak Ortaokulu İzcileri

29 Ekim 2013 Salı

29 Ekim Kortejine Katıldık

Fevzi Çakmak Ortaokulu İzcileri Olarak, Bursalı İzci Kardeşlerimizle 29 Ekim Kortejine Katıldık.































Gönderen Unknown zaman: 14:51 2 yorum:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Blog Arşivi

  • ▼  2013 (2)
    • ►  Kasım (1)
    • ▼  Ekim (1)
      • 29 Ekim Kortejine Katıldık

Hakkımda

Unknown
Profilimin tamamını görüntüle
Resim Penceresi teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.