29 Ekim 2013 Salı

29 Ekim Kortejine Katıldık

Fevzi Çakmak Ortaokulu İzcileri Olarak, Bursalı İzci Kardeşlerimizle 29 Ekim Kortejine Katıldık.































2 yorum:

  1. İzcilerimin hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Çok güzel bir gün ve faaliyetti. Her faaliyetimizin güzel geçmesi dileğiyle...
    Elvan ALICI

    YanıtlaSil
  2. liderim sizi cok seviyorum ama ben çıkmamışım adım şhin aras

    YanıtlaSil